Open top menu
wtorek, 9 lutego 2016

Trening na masę

Trening na masę ma na celu przyrost tkanki mięśniowej. Jest on podstawą dla treningu na siłę oraz na rzeźbę. Polega na ćwiczeniach z dużymi obciążeniami - niedużą zaś liczbą powtórzeń. Istotne jest w nim to, aby maksymalnie wykorzystać mięśnie.

 Indywidualne treningi pozwalają na określenie najlepszych ćwiczeń dla każdego z osobna.Trener osobisty opracowuje odpowiedni plan sprzyjający rozrostowi tkanki mięśniowej, biorąc pod uwagę możliwości danego klienta.

W tym wypadku najlepiej jest ćwiczyć przy użyciu hantli oraz sztang. Trener dopasuje ciężkość ciężarów tak, aby stopniowo można było ją zwiększać. Pomoże ustalić właściwą dietę, która jest równie ważna jak same ćwiczenia.

 Przy treningu na masę należy zaczynać od dużych partii ciała. Trener zadba o odpowiedni dobór: treningu, obciążeń oraz należytą liczbę powtórzeń. Ma on za zadanie także wpływać motywująco na klienta, dbać o jego formę oraz bezpieczeństwo podczas wykonywania forsownych ćwiczeń. Staje się zatem jego doradcą, "mistrzem" i przyjacielem.

Sprawdź również artykuł: Trening na siłę http://publikersi.blogspot.com/2016/02/trening-na-sie.html

0 komentarze