Open top menu
czwartek, 17 marca 2016

Trening na rzeźbę

W przeciwieństwie do treningu na masę trening na rzeźbę polega na wykonywaniu szybkich serii w krótkim czasie. Odstępy miedzy seriami są niedługie od 30 do 60 sekund, a obciążenia stosunkowo mniejsze ( ok 50% do maksymalnej wagi podnoszonej przez osobę trenującą). 


 Trening na rzeźbę ma na celu wyrzeźbienie mięśni oraz podkreślenie ich twardości. Trener osobisty pomaga w ustaleniu odpowiedniej diety i właściwych ćwiczeń (w zależności od potrzeb). Ustala ich rodzaj oraz liczbę powtórzeń. Treningi indywidualne w przypadku treningów na rzeźbę, posiadają większą ilość ćwiczeń izolowanych. Zalecane są superserie, serie łączone itp. Po treningu zalecane jest wykonywanie ćwiczeń aerobowych ( rower stacjonarny, bieżnia itp.).

 Trening na rzeźbę powinien być dobrany indywidualnie. Instruktor personalny będzie pomocny przy wyborze właściwych ćwiczeń. Pomoże również w kwestii ustalenia diety oraz określenia przewidywanych efektów. Przy treningu na rzeźbę warto skorzystać z jego usług. Pomoc specjalisty jest tu jak najbardziej wskazana.

Sprawdź również artykuł: Trening na siłę http://publikersi.blogspot.com/2016/02/trening-na-sie.html

0 komentarze