Obsługiwane przez usługę Blogger.

Slider

Breaking News

Recent comments

Fashion

News

Food

Sports

Food

Technology

Featured

Videos

Motoryzacja

Technology

Fashion

Biznes

Fashion

Polecamy

Niezwykła atrakcja na imprezę: wesele, firmowy event

Szczepan Sadurski od lat przemierza Polskę, rysując karykatury na żywo, na rozmaitych imprezach firmowych i prywatnych. Od lat znany jest z ...

Biznes

Budownictwo

Motoryzacja

Turystyka

Zdrowie

Newsy

Popularne posty

» » » » » » » Czy psycholog naprawdę pomaga?

psychoterapeuta Bydgoszcz

Ludzka podświadomość wciąż nie została jeszcze dobrze zbadana. 
Wielu ludzi nie ma nawet pojęcia o jej istnieniu, a ta ma ogromny wpływ na nasz stan i zachowanie.

Opinii na temat psychologów i rezultatów ich prac znajdziemy w sieci pełno. Zastanówmy się jednak najpierw, dlaczego psychoterapia może w ogóle pomóc. Otóż niezależnie czy byśmy tego chcieli, cyklowi naszego życia i dnia codziennego towarzyszy podświadomość. Co prawda, mamy swoją świadomość i wolną wolę, ale mimo to, często bywa, że jesteśmy bezsilni mimo ogromnej chęci walki z tym. Niestety, nie da się fizycznie zmusić naszego umysłu do współpracy, ale podświadomość da się oszukać innym sposobem i to na naszą korzyść!

Co wpływa na naszą psychikę?

Istnieje cały szereg technik psychologicznych, które wpływają na naszą psychikę. Każdy pacjent jest indywidualny, dlatego też skuteczność konkretnego działania jest bardzo różna i zależna od sytuacji. Stąd też bierze się wiele krytyki odnośnie naciągania pieniędzy przez psychologów, którzy nie tylko nie pomagają, a jeszcze dodatkowo manipulują nami, wmawiając, że jest lepiej. Z pewnością na świecie oszustów nie brakuje, ale jeśli pierwsza terapia nie zadziałała, nie należy się od razu poddawać. Wynika to właśnie ze skomplikowania ludzkiej psychiki i często potrzeba więcej czasu, by uzyskać rezultaty. Pewne jest jedno - na podświadomość można wpływać z zewnątrz. Takie działanie może przynieść naprawdę duży sukces. Jeśli czujesz, że coś wewnątrz ciebie przeszkadza ci w życiu i realizowaniu celów, a nie masz na to wpływu - możesz śmiało skorzystać z pomocy. Odpowiednich ludzi wcale nietrudno znaleźć. Wystarczy prosta fraza w wyszukiwarce np. psychoterapeuta Bydgoszcz.

«
Next
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

4 komentarze:

  1. Jestem żywym przykładem tego, że dobry psycholog naprawdę potrafi pomóc. Przez wiele lat cierpiałam z powodu depresji, dopiero wizyta u psychologa sprawiła, że zaczęłam wierzyć w to, iż być może uda mi się kiedyś uporać się z tą podstępną chorobą. Systematyczna terapia sprawiła, że aktualnie ponownie cieszę się życiem i żyję pełnią sił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również walczyłam z wieloma problemami, między innymi ze swoim związkiem. W okolicy pojawił się psycholog, który prowadził terapię dla par. Skorzystałam wraz z moim mężem, żeby spróbować odbudować nasze relacje.Już po kilku spotkaniach dotarliśmy do powodów, przez które ciągle się sprzeczaliśmy. Teraz jest już zdecydowanie lepiej, ale psychologa cały czas odwiedzamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pomógł bardzo i jestem mu za to dozgonnie wdzięczna. Jako nastolatce potrzebne mi było leczenie zaburzeń zachowań, które będzie prowadzone tak, by mnie tym zaciekawić. Początkowo byłam negatywnie nastawiona, jednak z czasem zrozumiałam, że wszyscy chcą mi tylko pomóc. Teraz wyrosłam na mądrą i wrażliwą kobietę, która świetnie radzi sobie w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Psycholodzy potrafią pomóc - nie tylko nam, ale także naszym dzieciom. Mój syn jest tego żywym przykładem, niegdyś zamknięty w sobie chłopak, a po regularnym uczęszczaniu na wizyty u psychologa dziecięcego - zarówno online, jak i stacjonarnie - stał się szczęśliwym, pełnym życia nastolatkiem.

    OdpowiedzUsuń