Obsługiwane przez usługę Blogger.

Slider

Breaking News

Recent comments

Fashion

News

Food

Sports

Food

Technology

Featured

Videos

Fashion

Technology

Fashion

Biznes

Fashion

Biznes

Dom

Kuchnia

Turystyka

Zdrowie

Newsy

Trening na rzeźbę

W przeciwieństwie do treningu na masę trening na rzeźbę polega na wykonywaniu szybkich serii w krótkim czasie. Odstępy miedzy seriami są niedługie od 30 do 60 sekund, a obciążenia stosunkowo mniejsze ( ok 50% do maksymalnej wagi podnoszonej przez osobę trenującą). 


 Trening na rzeźbę ma na celu wyrzeźbienie mięśni oraz podkreślenie ich twardości. Trener osobisty pomaga w ustaleniu odpowiedniej diety i właściwych ćwiczeń (w zależności od potrzeb). Ustala ich rodzaj oraz liczbę powtórzeń. Treningi indywidualne w przypadku treningów na rzeźbę, posiadają większą ilość ćwiczeń izolowanych. Zalecane są superserie, serie łączone itp. Po treningu zalecane jest wykonywanie ćwiczeń aerobowych ( rower stacjonarny, bieżnia itp.).

 Trening na rzeźbę powinien być dobrany indywidualnie. Instruktor personalny będzie pomocny przy wyborze właściwych ćwiczeń. Pomoże również w kwestii ustalenia diety oraz określenia przewidywanych efektów. Przy treningu na rzeźbę warto skorzystać z jego usług. Pomoc specjalisty jest tu jak najbardziej wskazana.

Sprawdź również artykuł: Trening na siłę http://publikersi.blogspot.com/2016/02/trening-na-sie.html

«
Next
Nowszy post
»
Previous
Starszy post

Brak komentarzy:

Leave a Reply