Trending

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Slider

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Breaking News

Recent comments

Fashion

News

Food

Sports

Food

Technology

Featured

Videos

Motoryzacja

Technology

Fashion

Biznes

Fashion

Fashion

Fashion

Polecamy

Niezwykła atrakcja na imprezę: wesele, firmowy event

Szczepan Sadurski od lat przemierza Polskę, rysując karykatury na żywo, na rozmaitych imprezach firmowych i prywatnych. Od lat znany jest z ...

Biznes

    Budownictwo

      Motoryzacja

        Turystyka

          Zdrowie

            Newsy

              Popularne posty

              » » » Silnik 1,5 dCi
              Magdalena

              hurtowa sprzedaż paliw
              Po ostatniej obniżce, hurtowa sprzedaż paliw znacząco wzrosła. 

              Szczególnie jeśli chodzi o benzynę. Jednak w ostatnich dniach, można było zauważyć że benzyna bezołowiowa i olej opałowy znów drożeją. Czy to oznacza, że warto zakupić auto z silnikiem Diesla? A jeśli tak, to z jakim?

              Czy silnik 1,5 dCi jest wart zaufania?

              Jednym z dość ciekawych rozwiązań, w zakresie silników zasilanych przez olej napędowy, jest silnik 1,5 dCi. Jest to rozwiązanie dość nowoczesne, aczkolwiek spotykane w samochodach powstałych jeszcze w poprzednim dziesięcioleciu. Czy warto w niego zainwestować przy obecnej sytuacji jaką prezentuje hurtowa sprzedaż paliw?

              1. Ktoś powie, że silniki Diesla są tanie w eksploatacji. W przypadku pojazdów, wyposażonych w silnik 1,5 dCi tak rzeczywiście jest. Warto dodać, że choć mamy tu do czynienia z pojemnością rzędu 1500 ccm, to - jak na tą wartość - silnik ten jest bardzo oszczędny. Podczas jazdy mieszanej, może on spalić nawet 5-6 litrów na sto kilometrów.

              2. To, co jest zaletą silnika 1,5 dCi, to z pewnością kultura pracy. Nie da się ukryć, że w przypadku pojazdów zasilanych przez tą jednostkę napędową można powiedzieć o bardzo dobrych parametrach jazdy.

              3. Niestety, wspomniana jednostka napędowa nie należy do bezawaryjnych. Już po kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów, mogą nas spotkać problemy z układem wtryskowym (chodzi o Delphi, w przypadku Siemensa układ jest trwalszy). Kłopotów mogą nam też przysporzyć układy elektroniczne. Wszystko zależy od jakości wlewanego paliwa.

              Czy to oznacza, że silnik 1,5 dCi jest konstrukcją niefortunną? Z pewnością byłoby to zbyt mocne określenie. Niemniej, jednostki te wymagają dopracowania.

              «
              Next
              Słono-słodkie smaki
              »
              Previous
              Zagrożenia i bezpieczeństwo

              Brak komentarzy:

              Zostaw odpowiedź